درباره کارخانه کرمان احیا

تولیدی کرمان احیاء برچسب در سال 1379 به منظور تولید نوعی عکس برگردان (عکس برگردانهای قابل پخت مورد استفاده در قالب یا روی قطعه خام لاستیکی) که در انواع محصولات لاستیکی کاربرد داشته و توسط آن بتوان مشخصات و لوگوی مورد نظر را در مرحله پخت بر روی آنها ثبت نمود فعالیت خود را آغاز کرد و توانست طی مدتی کوتاه به فرمول رنگی دست پیدا نماید که خصوصیت مورد نظر را داشته باشد ، از خصوصیات مهم این رنگ داشتن عوامل پخت میباشد که باعث می گردد هنگام قرار گرفتن بر روی قطعه لاستیکی خام در طی فرایند پخت با آن پیوند تشکیل داده و جزئی از محصول نهایی گردد و تا انتهای عمر بر روی آن بماند.فرمول این رنگ به طور کامل توسط کارشناسان این شرکت طراحی و تولید گردیده است.
با استفاده از این رنگ و به منظور رفع نیاز کارخانجات تولید تایر ،این تولیدی همکاری خود را با لاستیک بارز آغاز و شماره های کنترل گارگران آن کارخانه را تولید نمود.در ابتدای کار چسب به کار رفته در پشت عکس برگردانها نوعی کامپاند لاستیکی بود و عکس برگردانها به صورت قطعه ای برروی نوعی پلاستیک خاص قرار میگرفتند که اشکالاتی را در بر داشت.بخش تحقیق و توسعه این شرکت با دریافت اطلاعات از شرکتهای مصرف کننده به مشکلا زیر پی برد.
1- با توجه به ضخامت کامپاند به کار رفته در پشت عکس برگردانها افتادن یا کنده شدن عکس برگردانها طی فرایند ساخت یا پخت امکان پذیر بود .
2-قطعه پلاستیکی محافظ زیر عکس برگردانها به عنوان یک جزء اضافه امکان داشت وارد قطعه لاستیکی یا تایر خام شده و محصول نهایی را خراب نماید.
3- بدلیل استفاده از کامپاند به عنوان چسب زمان نگهداری عکس برگردانها حد اکثر شش ماه بود.
4- چسبندگی کامپاند استفاده شده به میزان لازم نبود.
این تولیدی با توجه به این مشکلات و در راستای بالابردن کیفیت محصولات خود شروع به بررسی و تحقیق نمود و در نتیجه به فرمول چسبی مایع دست پیدا کرد که قابلیت پخت با کامپاند لاستیکی را دارا بود، اما مشکل قراردادن این چسب در پشت عکس برگردانها به شکلی که چاپ اصلی را تحت تاثیر قرار ندهد بود. این مشکل هم با ساخت دستگاهی طراحی شده توسط کارشناسان شرکت و تکنولوژی ابداعی برای قرار دادن آن پشت عکس برگردانها حل شد .با قرار گرفتن این چسب در پشت عکس برگردانها چسبندگی آنها بمراتب افزایش پیدا نمود و ضخامت محصول نهایی از 0.8 میلیمتر به 0.08 میلیمتر کاهش پیدا کرد و با توجه به ضخامت و چسبندگی عکس برگزدانهای جدید امکان افتادن یا کنده شدن آنها به طور کامل از بین رفت و زمان نگهداری آنها تا 14 ماه افزایش یافت.
این تولیدی با توجه به کاهش ضخامت محصول و در راستای حذف پلاستیک استفاده شده در زیر عکس برگردانها شکل چاپ را از قطعه ای به رولی تغییر داد و با توجه به شکل جدید جمع آوری محصول توانست با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک پرفراژ، بین چاپ ها را پرفراژ نماید که این امر باعث افزایش راحتی و سرعت مصرف آنها توسط مصرف کننده گردید.در حال حاضر این شرکت با تجربه ای 15 ساله و استفاده از دستگاههای تمام اتوماتیک چاپ سیلک رول تو رول ،پرفراژ و برش ،محصولی را تولید مینماید که مورد توجه بسیاری از تولید کنندگان محصولات لاستیکی از قبیل تایر سازان ،لوله سازان ،تسمه سازان ،روکش کنندگان تایر و ... قرار گرفته است .
این شرکت در حال حاضر با همکاری شرکت بارز کردستان و شرکت تولیدی ایران یاسا بر روی پروژه تولید بارکد تایر همکاری مینماید و تا کنون توانسته است پیشرفته های چشمگیری در این زمینه داشته باشد و انشاالله بزودی محصول جدید خود را وارد بازار مینماید.از دیگر برنامه های این شرکت ارتباط با شرکت اینتر مارکت روسیه به منظور بازار یابی و ارائه محصولات این تولیدی در بازار فدراسیون روسیه میباشد و امید است با تلاش و کوشش متخصصین این تولیدی در بازار کشورهای دیگر نیز حضور چشمگیری داشته باشیم .
عکس برگردان های لاستیکی مخصوص قطعات لاستیکی خام
همانگونه که از نام این برچسب ها مشخص است از آن ها برای ثبت اطلاعات بر روی انواع قطعات لاستیکی توسط روش انتقال استفاده می گردد. این برچسب ها بر روی یک لایه فیلم شفاف توسط جوهر قابل انتقال چاپ می گردند و پشت آن ها با یک لایه چسب سیاه رنگ لاستیکی به ضخامت 20تا 30 میکرون پوش داده می شود. جوهر و چسب استفاده شده در فرایند پخت بر روی پایه لاستیکی منتقل شده و بعد از پخت فیلم شفاف به راحتی از روی آن کنده می شود. جوهر و چسب بهکار رفته در این شرکت تولید شده و به گونه ای طراحی شده اند تا طی فرآیند پخت خوبی توسط پیوند شیمیایی به پایه لاستیکی بچسبند. چسب به کار رفته قوی بوده و باعث می شود تا برچسب بعد چسابدن به خوبی در جای خود بماند و جابجا نگردد با  این روش دیگر نیازی به استفاده از حلّال برای چسباندن برچسب نمی باشد..
عکس برگردان های لاستیکی مخصوص تسمه پروانه های وی شکل
عکس برگردان های لاستیکی مخصوص انواع لوله های لاستیکی با طول زیاد

نمادها

Tire labels-Rubber labels-Transfer for tire-Transfer for rubber-Heat transfer label for tire and rubber-Transfer for rubber hose-Transfer for vbelts

برچسب تاير

برچسب رابر

برچسب هاي حرارتي براي تاير و رابر

عكس برگردان حرارتي براي تسمه پروانه

عكس برگردانهاي حرارتي براي لوله هاي لاستيكي

عكس برگردان براي تاير و رابر