عکس برگردان های لاستیکی مخصوص انواع لوله های لاستیکی با طول زیاد

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

توضیحات:

برچسب های انتقالی مخصوص لوله های لاستیکی بویژه برای آرم دار نمودن این محصولات که با بخار در اتوکلاو پخت می گردند تولید شده اند. فیلم شفاف استفاده شده برای چاپ از جنسی انتخاب شده که طی فرآیند پخت نه ترک برمی دارد و نه پاره می شود بلکه بعد از پروسه پخت به راحتی از روی آن کنده می شود. این مسئله بویژه در لوله های با طول بلند بسیار مفید است. برچسب ها بر روی لایه فیلم شفاف توسط جوهر قابل انتقال چاپ می گردند و پشت آن ها توسط چسب لاستیکی مخصوص پوشش داده می شود. چسب استفاده شده آنقدر قوی است که برچسب را در جای خود بخوبی می چسباند و مانع از جابجا شدن آن در مرحله نوار پیچی می گردد.جوهر و چسب به کار رفته طی پروسه پخت بروی پایه لاستیکی منتقل شده و بعد از مرحله پخت لایه شفاف به راحتی کنده می شود.جوهرهای قابل انتقال و چسب استفاده شده در این شرکت تولید شده و ویژگی آن ها این است که طی فرآیند پخت با پایه لاستیکی پیوند شیمیایی برقرار می کنند و تا انتهای عمر محصول لاستیکی بر روی آن می مانند.


موارد استفاده:

برچسب های انتفقالی مخصوص لوله های لاستیکی در لوله های با طول پیوسته مانند لوله های هیدرولیکی و دیگر لوله ها با طول های بلند قابل استفاده می باشند. البته از این برچسب ها بر روی لوله های کوتاه ماند انواع ژنت های ماشین و لوله هایی که بعد از پخت برش می خورند و ... نیز می توان استفاده نمود.

این برچسب ها بر روی انواع لاستیک های طبیعی، ای پی دی ام، نیتریل، نئوپرن و ... قابل استفاده می باشند و تنها بر روی لاستیک های سیلیکونی و بیوتل قابل استفاده نیستند.


نحوه عرضه:

برچسب های انتقالی مخصوص لوله های لاستیکی به طور کلی به صورت رولی عرضه می گردند البته در صورت سفارش مشتری برای لوله های کوتاه می توان آن را به صورت قطعه ای نیز عرضه نمود. در شکل قطعه ای در اندازه برچسب عرضه شده و در شکل رولی برچسب ها با عرض های 10، 20، 30 تا 100 میلیمتر و طول تا 200 متر بسته به تعداد و نیاز مشتری عرضه می شوند. برچسب ها بر روی فیلم شفاف 35 یا 50 میکرون بر مبنای کاربرد و به صورت تک رنگ یا چند رنگ قابل عرض می باشند.


روش استفاده:

 برای استفاده لبه برچسب را بر روی لوله لاستیکی به طوری که قسمت چسب دار در تماس با لوله خام باشد قرار دهید و سپس برچسب را در طول لوله بچسبانید و سپس عمل پارچه پیچی را بر روی آن انجام دهید. در صورتی که پارچه پیچی توسط ماشین انجام شود می توان ابزاری را برای چسباندن برچسب بر روی لوله خام قبل از پارچه پیچی به آ« اضافه نمود. بعد از پخت لوله جوهر و چسب بروی آن منتقل شده و می توانید به راحتی لایه شفاف را از روی آن بردارید. توجه داشته باشید قبل از اتمام مرحله پخت به هیچ وجه لایه شفاف را نکنید.


Tire labels-Rubber labels-Transfer for tire-Transfer for rubber-Heat transfer label for tire and rubber-Transfer for rubber hose-Transfer for vbelts

برچسب تاير

برچسب رابر

برچسب هاي حرارتي براي تاير و رابر

عكس برگردان حرارتي براي تسمه پروانه

عكس برگردانهاي حرارتي براي لوله هاي لاستيكي

 

عكس برگردان براي تاير و رابر