عکس برگردان های لاستیکی مخصوص قطعات لاستیکی خام که در قالب یا اتوکلاو پخت می گردند

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

توضیحات:

همانگونه که از نام این برچسب ها مشخص است از آن ها برای ثبت اطلاعات بر روی انواع قطعات لاستیکی توسط روش انتقال استفاده می گردد. این برچسب ها بر روی یک لایه فیلم شفاف توسط جوهر قابل انتقال چاپ می گردند و پشت آن ها با یک لایه چسب سیاه رنگ لاستیکی به ضخامت 20تا 30 میکرون پوشش داده می شود. جوهر و چسب استفاده شده در فرایند پخت بر روی پایه لاستیکی منتقل شده و بعد از پخت فیلم شفاف به راحتی از روی آن کنده می شود. جوهر و چسب به کار رفته در این شرکت تولید شده و به گونه ای طراحی شده  تا طی فرآیند پخت خوبی توسط پیوند شیمیایی به پایه لاستیکی بچسبند. چسب به کار رفته قوی بوده و باعث می شود تا برچسب بعد از چسباندن به خوبی در جای خود بماند و جابجا نگردد با  این روش دیگر نیازی به استفاده از حلّال برای چسباندن برچسب نمی باشد.


موارد استفاده:

از این برچسب ها برای محصولات لاستیکی که در قالب، پخت می گردند استفاده می شود مانند: توپ های لاستیکی، قطعات لاستیکی ماشین، واشرهای لاستیکی، ضربه گیرهای لاستیکی، تایر دوچرخه و موتور و محصولات لاستیکی که در اتوکلاو پخت می گردند مانند لوله های لاستیکی، تسمه پروانه های وی شکل و تایرهای روکش شده و ... که تحت فشار و حرارت پخت می گردند . این برچسب ها بر روی انواع لاستیک های طبیعی، ای پی دی ام، نیتریل، نئوپرن و ... قابل استفاده می باشد و تنها بر روی لاستیک های سیلیکونی و بیوتیل قابل استفاده نیستند.


نحوه عرضه:

برچسب های مخصوص قطعات لاستیکی  به دو صورت رولی و قطعه ای بسته به نیاز مشتری ارائه می گردند. در شکل قطعه ای هر برچسب در اندازه مورد نیاز و ماکزیمم تا اندازه چاپ 200 در 300 میلیمتر عرضه میگردد. در این روش برچسب های با عرض بزرگتر از 100 میلیمتر فاقد چسب پشت هستند.

در شکل رولی برچسب ها با عرض های 10، 20، 30 تا 100 میلیمتر و طول تا 200 متر بسته به تعداد مورد نیاز مشتری عرضه می شود (حداکثر اندازه چاپ 100 در 260 میلیمتر) و ما بین آن ها برای راحتی در استفاده پرفراژ می گردد. برچسب بر روی فیلم شفاف 35 یا 50 میکرون بر مبنای کاربرد و به صورت تک رنگ یا چند رنگ قابل عرضه می باشند.


روش استفاده:

 از این برچسب ها در انواع محصولات لاستیکی که در قالب یا اتوکلاو تحت فشار و حرارت پخت می گردند

می توان استفاده نمود.

این برچسب ها را می توان هم بر روی قطعه لاستیکی و هم درون قالب استفاده نمود. برای استفاده بر روی قطعه لاستیکی آن را در محل مورد نظر از طرف چسب دار بر روی قطعه لاستیکی چسبانده و کمی آن را فشار دهید. چسب پشت برچسب به خوبی چسبیده و مانع از جابجایی آن می گردد. این چسبندگی یک چسبندگی اولیه است که بعدا طی فرآیند پخت با پایه لاستیکی پیوند شیمیایی انجام داده و تبدیل به چسبندگی دائمی میگردد.

برای استفاده از این برچسب ها درون قالب باید برچسب را داخل قالب در محل مورد نظر قرارداد به طوری که لایه شفاف در تماس با قالب و سطح چسب دار به سمت بالا باشد و سپس کامپاند لاستیکی را بر روی آن قرارداد. طی فرآیند پخت جوهر و چسب با پایه لاستیکی پیوند شیمیایی برقرار کرده و به خوبی بر روی آن می چسبد و لایه شفاف به راحتی از روی آن کنده می شود. بر چسب ذرا داخل قالب باید در محلی قرارداد که حرکت کامپاند طی فرآند پخت کم باشد زیرا اگر حرکت کامپاند در آن ناحیه زیاد باشد باعث تغییر شکل طرح چاپ شده بر روی محصول نهایی می گردد.


Tire labels-Rubber labels-Transfer for tire-Transfer for rubber-Heat transfer label for tire and rubber-Transfer for rubber hose-Transfer for vbelts

برچسب تاير

برچسب رابر

برچسب هاي حرارتي براي تاير و رابر

عكس برگردان حرارتي براي تسمه پروانه

عكس برگردانهاي حرارتي براي لوله هاي لاستيكي

 

عكس برگردان براي تاير و رابر